Sketsa 01

Dialog antara dua perempuan.
Perempuan A : Salah ke aku kalau aku mencari yang terbaik untuk diri aku?
Perempuan B : Tapi kau tu bini orang.. jadah apa nak campak laki ko pegi manaaaaa.

 

Melainkan kes yg isteri boleh mintak fasakh. Tu lain cerita.
Kalau bukan, why is that person become your choice at the first place?
Oops… sorry, korang boleh terbalikkan cerita ni jadi perbualan antara dua lelaki.

 

Dialog antara dua lelaki
Lelaki A : Salah ke aku kalau aku mencari yang terbaik untuk diri aku?
Lelaki B : Tapi kau tu laki orang.. eh tapi kita boleh kawin empat kan?
Lelaki A : Haa tau pun ko.

 

Melainkan kalau lelaki A tu tak mampu dan tak boleh berlaku adil, yang tu cerita lain

 

Nak terbalikkan cerita ni jadi perbualan antara dua manager?
Manager 1 : Salah ke aku kalau aku mencari yang terbaik untuk diri aku?
Manager 2 : Tapi kau tu manager orang… eh, apa kaitan?
Manager 1 : Bulan ni aku tak dapat KPI lagi..

 

Eh. Macam sama je kita? Gimme five! eh.

 

Kbai!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s